LGBTIQ Foundation Stichting Safehouses Melina LameéLiefde overwint alles / Love conquers all

Stichting Safehouses Melina Lameé

Wij zijn een non-profit organisatie en realiseren veilige huizen voor mensen en kinderen uit de LHBTIQ-gemeenschap die verstoten zijn door hun familie en daardoor op straat moeten overleven. Hun leven is in gevaar omdat de samenleving waartoe ze behoren hen niet als gelijken erkend.

Onze organisatie is afhankelijk van donaties en giften om een veilige plek te kunnen bieden aan deze mensen en kinderen, die door omstandigheden dakloos zijn geworden.

Helpt u ons mee?

We are a non-profit organization and realize safe houses for people and children from the LGBTIQ community who have been rejected by their families and therefore have to survive on the street. Their lives are in danger because the society they belong to do not recognize them as equals.

Our organization depends on donations and gifts to provide a safe place for these people and children, who have become homeless due to circumstances.

Will you help us?

Winnaar van de publieksprijs: 't Zwolsch Duimpje 2020, voor onze belangeloze inzet voor de LHBTIQ Gemeenschap.

Winner of the public award: 't Zwolsch Duimpje 2020, for our selfless commitment to the LGBTIQ Community.

• #SamenSterk

#SamenSterk 2023

Nieuws!

03-02-2024, 06:35

Vacature alert! Vacancy alert!

2 nieuwe vacatures beschikbaar! 2 new vacancies available. Kijk voor meer informatie op het tabblad 'Vacatures'. For more information, go to the 'Vacancies' tab.   Meer

Melina te gast bij Radio Capelle deel 1
Melina te gast bij Radio Capelle deel 2
Nieuws: COC Zwolle Artikel

HELP ONS HELPEN!

LHBT+ Nieuws & Evenementenagenda
Doneer - Donate

Wilt u ons ondersteunen in het realiseren van Safehouses voor de LHBTIQ gemeenschap? Wij zijn voor ons werk afhankelijk van giften en donaties.

Rekeningnr:/Banknumber:

NL70INGB0007573878

ANBI status sinds 28 februari 2019
KvK / Chamber of Commerce: 74142968

Social media

In goede samenwerking met:

E-mailen
Bellen