LGBTIQ Foundation Stichting Safehouses Melina LameéLiefde overwint alles / Love conquers all

Onze Organisatie

Onze organisatie is afhankelijk van donaties en giften om een veilige plek te kunnen bieden aan mensen uit de LHBTIQ gemeenschap en voor in de steek gelaten of verstoten kinderen, die door omstandigheden dakloos zijn geworden.

Helpt u ons mee? Wij zijn een non-profit organisatie zonder winstoogmerk waarvan ook het bestuur geen salaris ontvangt en dit op vrijwilliger basis doet. Wij willen samen met u werken aan een betere wereld en vooral veilige wereld ongeacht geaardheid, afkomst of religie.

Alle donaties en giften zijn welkom, van klein tot groot en komen dan ook ten goede van het te behalen doel.

Ook de optredens van zangeres Melina Lameé en de gages die daar mee worden verdiend komen ten behoeve van onze stichting en de te realiseren safehouses. Melina Lameé werkt hier dus belangeloos aan mee. Dus kortom als u Melina Lameé boekt steunt u bovendien een goed doel.

Contact gegevens:

Tel: 0031.683.99.3334

Email adres: info@stichtingsafehousesmelinalamee.nl

Alternatief email adres: stichting.safehouses.m.lamee@gmail.com

Rekeningnummer: NL70INGB0007573878

KvK   74142968

RSIN 859787060

ANBI status sinds 28 februari 2019

Onze visitekaart / Our business card

Wordt op later tijdstip aangepast en bekend gemaakt.

E-mailen
Bellen