LGBTIQ Foundation Stichting Safehouses Melina LameéLiefde overwint alles / Love conquers all

Onze Ambassadeurs

Mijn naam is Ricardo Rinkel, 30 jaar oud.
Geadopteerd uit Colombia, woonachtig in Eindhoven.

Mijn werkzaamheden zijn in de horeca, als Gastheer bij Grand café Saint Tropez & Dimmy’s Sushi in Veldhoven.

Daarnaast doe ik aan modellenwerk, ben ik crew member van het Dutch Domino Team.

Is mijn zoektocht naar mijn biologische ouders begonnen, ben ik veel actief via social media.

Vanaf mijn 14de levensjaar ben ik uit de kast gekomen, in de klas. Een wereld ging toen voor mij open. Ik heb veel geleerd, ervaringen op gedaan. Helaas waren er ook minder leuke dingen gebeurd.

Ik heb een mooi verhaal daarover geschreven “10 jaar uit de kast” interviews gedaan, ben op tv geweest bij BNN Vara, deed mee als figurant in een Drag Queen serie.

Kortom ik support graag de LGBTQ-community.

Sinds november 2019 ben ik ambassador geworden van diverse LGBTQ-stichtingen.

• Stichting PANN: Promotie team
  • Stichting B.Sassy Weert: Promotie & organiseren events
  • Meijt: Promotie

Vanaf 12 februari 2021 mag ik Stichting Safehouses Melina Lameé, promotie ook aan mijn Ambassador lijst toevoegen.

Super leuk om deze stichting te helpen met m’n expertise. We gaan een leuke samenwerking tegemoet.

Ricardo Rinkel

Social media: